Anda belum Log Masuk

Saluran Perkhidmatan Pelanggan baru - WeChat

Dipaparkan di 5 tahun yang lalu


Untuk menyediakan perkhidmatan pelanggan yang lebih komprehensif untuk membantu semua pengguna menyelesaikan masalah, kami melancarkan secara rasmi untuk Perkhidmatan Pelanggan WeChat - WeChat Official Account 全民代运WePost.

Mengikut pengetahuan pengguna, kaedah siasatan perkhidmatan pelanggan syarikat kami telah meningkatkan sehingga 5 saluran pertanyaan, yang dibahagikan kepada panggilan tempatan, e-mel, laman web, Facebook dan WeChat.

Ini adalah tugas yang sangat sukar untuk pihak perkhidmatan pelanggan kami untuk membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh semua pengguna dalam saluran yang berbeza sama sekali.

Di sini, pihak perkhidmatan pelanggan kami berjanji untuk terus meningkatkan kualiti perkhidmatan kami dan memberi pengguna pengalaman penghantaran yang terbaik!

Beritahu kami bahawa artikel ini boleh dipercayai atau tidak~